:O:O:O!

Efter skolan så drog vi ju på Konfa, & vi skulle ut i Harge nånstans (mitt uti ingenstans, i skogen!!) vi gjorde typ inge spec sen kom de en tant & berättar en massa x) & vi ska ut å VANDRA fre-lör-sön i maj nån gång.. oooorka en hel helg ute i skogen :S Vi skulle typ sova ute en natt & sen i ett hus nån natt . & sen ska vi paddla xd
ingen vet hur detta slutar men jag vet inte ifall jag vill veta hur de börjar heller -.-

Annars idag - helt vanligt onsdag!

imorgon så äre skola , sen träning ! fotboll i mittY
woho :)
IKV äre andra avenyn , & greys! men jag måste plugga också :( vääääärsta fysik provet på fredag :(
& forresten vilket uuuunderbart väder ! älskart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0