Snow is in the air

Palla med massa ny snö nu? Tror att de allra flesta nu är trötta på de & bara vill ha sommar. :)
tråkig konfa idag , men nu är de  faktiskt inte länge kvar på den! jag & mamma har kollat runt en massa på både avslutningkläder & sånt till konfasaken, men antingen var de för stort eller så var de fel färg :b men kommer nog hitta något ;)

imorn - träning igen! sköööönt . & förresten så har jag inte bloggat sen de var avslutning för innebandyn så de gör jag nu =) . De börjar ju nu blir dags att sluta innebandyn för säsongen, & i år var de inte bara slut på träningarna, utan Ellen & Pernilla (tränare) ska sluta nu.
Har så jäkla mycket minnen från dom, dom har liksom byggt upp hela vårat lag!
Vi har kommit så långt & de hade inte gått utan dom ju. Jag har typ bara gått innebandy lite mer än två år, men när jag kollar tillbaka på de åren, så har vi vart på massvis på cuper, "läger" & massa sånt!
Snacka om att de kommer bli tomt utan dom! Vilka ska hålla oss vakna, eller väcka oss när vi är borta?
Vilka ska vi åka spårvagn med i Göteborg & fjanta oss med :(? hur som helst så har ni varit underbara !

världens bästa lag!
& snacka om att vi kommer sakna er, men vi ska fortsätta på den här nivån & bara höja oss.


långt inlägg men de skiter jag i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0