Vi hade iallafall tur med vädret :b

Cupen gick sådär, åkte ut ur B-slut spel :( men så är de, vi kämpade riktigt bra även om de var rätt dött emellanåt. Hade de vart normala matchtider och inte tio på kvällen så hade de kanske varit annat, vad vet jag (:
me om cupen senare. har inte hunnit blogga nu de sista dagarna pga väldigt olika saker! :)
Idag var de första skoldagen, kul att träffa alla! Men de skulle inte vara jättetråkigt att ha ett lov snart igen (a) men de är lite studiedagar hit & dit på vårterminen så de ska gå bra..
Jag & mamse var i örebro idag, hos tandläkaren & så shoppa vi lite grann =) jag hitta inte värst mycket, men de blev lite småköp (:!
Nu ska jag lägga mej å läsa lite fysik. Jag är trött som as ! pussgodnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0