Alla sätt är bra utom de dåliga eller?;p

Först skulle jag med Anna till Hberg, sen ändrade planer då skulle jag åka buss från Orebero hem, men sen ändrades de igen och då skjutsade pappa hem mej. haha aldrig kommer vi fram till saker på en gång utan de ska vara fram och tillbaka jaja;)
Nu är jag hemma sjääälv, mamma skolar in barn och Rickard är med manne på hockeyskola! Jag fick värsta rycket när jag kom hem förut och kände för att städa upp mitt rum så de gjorde jag. Inte ofta de händer så bäst att passa på..
Idag så börjar innebandyn äntligen!! Som jag har väntat på de hehe. i år kom jag aldrig igång med fotbollen, har tappat de helt och har verkligen inte varit motiverad x). Förra året var jag på hugget och var duktig, gjorde mål och var på toppen. vet inte vad som hände nu i år men har iaf kommit fram till att innebandy förmodligen är nånting jag är bättre på, tyvärr.
och snart är sommarlovet slut, men de har varit de seriöst bästa sommarlovet jag haft:

Stockhom med mina underbara kompisar♥ först Grönan, sen shoppa och sen fotogrejen med Becca.
Vart ute med båten tagit de lugnt, badat en massa, testat att åka vattenskidor (som gick sådär) åkte tuben. Spelat matcher som inte gått så bra men vi har ändå haft rätt kul.
Vart i Stupbäcken hos plast-farföräldrarna.
Varit massa i Harge badat i sjön, badat i poolen, minifolfat, gått runt allt med Frida osv.
Varit med Beccabus i Motala, i Harge, i Örebro (shoppat) vart en massa hemma som vanligt..på bilgrejen(?)
Shoppat mycket har varit lite överallt;p haha.
Följt fotbolls-VM och hejat fram Spanien från början till slut shiho
Sommarjobbat är så jäkla stolt över mej själv!
16-17 juni de var typ några av de dagar jag kommer minnas mest. Underbara dagar, ta mej tillbaka dit!
Varit hos massa släktingar hälsat på , åkt runt och badat och haft de bra.
Äntligen färgat håret mörkare igen och nu funderar jag på rakpermanenta.
Vart i Skyllberg med härliga kompisar, kollat fotboll pratat och skrattat!
Varit i Luläää träffade en massa som jag vanligtvis inte träffar. Piercade mej, shoppade maaassor, var på Lulekalaset. osv
Ikv börjar innebandyn äntligen

Sista veckan nu. njuuuuuuuter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0