fredag den 13e=tur?

Jag har aldrig haft otur på fredagar dom trettonde, snarare tvärsom. Bra för mej ja..
dagen började med att jag och mamma åkte in till Becca, så åkte vi emd henne och hennes mamma till Hberg och där tog vi bussen till Stockholm. Vi skulle på någon Fotograferingstjofräs, "Modell för en dag". De var kul och jag blev nöjd med mina bilder!

(dom bilderna kanske kommer in någon annan gång här ifall jag kommer ihåg de)

och nu undrar jag ifall jag har dragit på mej värsta förkyldningen? kan knappt andas så jag har väl en rolig natt framför mej. Hoppas de blir bättre till imorgon, då jag ska spela match. efter den åker jag till pappa ~ är där ett par dagar, jag måååste shoppa lite kläder som jag såg idag men ångrar att jag inte köpte. Men bara för att jag vill ha dom så finns dom säkert inte haha jaja.
Nu är de inte långt kvar på sommarlovet:'(:'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0