Helgen

I fredags så skjutsade pappa mej och Melvin till faster, och vi har gjort en massa knasgrejer och jag tror vi sätter punkt där. hehe
Iaf, igår följde vi med till Strängnäs och sov kvar hos farmor o farfar . Kolla film och så, o jag hade haft ont i huvet o farmor skulle massera, och så kommer kattfan in med en råtta! Fattar ni , en r å t t a ! De är de värsta som finns typ. Ormar och spindlar är okej, men råttor är ju så vansinnigt äckliga! Jag skrek och hoppa i soffan och resten av kvällen kunde jag inte riktigt slappna av, så ni kan ju tänka er hur de såg ut när jag sen skulle sova på en madrass på golvet ;). Dessutom sa Henke att jag skulle kolla under madrassen på sängen så att dom inte att byggt bo där ~ då blev de livat haha.
idag så åkte vi först och kolla när kusien spela fotboll, vilket inte gick så bra .
Efter de åkte jag o farmor o shoppade på Tunan, köpte tights, tröja, mascara o ett grått linne. Tror de var allt .
Taggar för tandläkarn imorron, men vet inte ifall jag ska skälla ut henne för att hon inte gör nåt eller så kör jag min lilla taktik 'ja jag skulle ju få ta bort den innan 9an o nu har jag ju gjort de' med nedsatt ton i rösten ;D då kanske hon tycker synd om mej och tar bort den.
Den har inte funkat förut men vem vet, en dag kanske den gör de!


nu har hon åkt o lämnat mej kvar!
o hur ska jag klara mej? men hon måste ju ha nån att komma hem till haha , men vad tomt de kommer bli utan henne!! saknar dej redan!♥ men hon kommer ha toppendagar där borta , och hur brun kommer hon inte att vara då? nejdå jag är inte avis , de är ju inte så att min bränna inte är borta. Roligt när hon kommer tillbaka och ska jämföra armarna. De är alltid jag som är brun annars och gör de för att retas.. Nu får hon ge igen.
& imorn är de inte bara skola för mej (och förhoppninsvis alla andra) utan för mamma också! grattis världens bästa mamma som kom in på skolan♥jäääätteglad för din skull, de kommer bli asbra!


Kommentarer
Postat av: ´Tack så mycket. Är lite pirrigt faktiskt men det blir nog bra :)

2010-08-29 20:35:33
Postat av: Nicole

Varse. Klart de blir bra <3

2010-08-29 20:41:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0