Hemma är bäst

Nu kommer bara en massa bilder från resan













Något nytt att satsa på kanske?












Rickard Mamma Manne jag Pauline Melker och Miranda i vagnen

har jättemånga fler bilder men orkar inte ladda upp.

haha ni skulle ha sett mej igår när vi kom hem, jag typ skrek och hoppa i sängen och vart helt sjuk x) helt överlycklig att vara hemma! har saknat min säng såhäääääär mycket, så de var asnice att lägga sej i den.
Efter en lång och seg resa så kom vi iaf hem och de är sååå skönt. Idag ska jag dra på mej fotbolsskorna för första gång på oräknerliga veckor!

Imorgon åker jag, Becca, mamma och Zenitha till Stockholm, ni får veta efter vad vi ska göra ;).

Och sen tog jag reda på ifall man kan byta namn på bloggen - vilket man inte kan! Så jäddra konstigt! Så jag får stå ut med nnnnicolee namnet, som jag bara tog för ett ha ett namn så länge som jag funderade på vad jag ville att den skulle heta. För jag vill inte byta blogg så att alla inlägg försvinner. Får se hur jag gör.

Kommentarer
Postat av: Pauline

tihi aw att Miranda ligger i katt korgen :D kramis

2010-08-12 15:58:38
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/
Postat av: nicole

hehe jadu, vet inte vart hon får allt ifrån. kram

2010-08-13 22:58:06
URL: http://nnnnicolee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0