Nu stänger vi dörren

hahahah, så dramatiskt lät de när dom sa att sommaren var slut och att vi nu "skulle stänga dörren". vad sorgligt! Den här sommaren var asbra jag vill inte att den ska ta slut. Men jaja nån gång är de ju dags att ta tag i allt igen. de är sista helgen på sommarlovet nu, usch :(
Igår så spelade vi match i Östansjö och vi vann med 1-0. kändes nog lite pinsamt att vi inte vann med mer, men vi fick in 3 poäng där så de var bra ändå! Match imorgon igen, och på söndag ska jag döma små som spelar. Ehh, nån måste läsa igenom regelboken lite.

idag så åkte jag och mamma först till Marieberg, köpte en tröja bara. (eller fick) och sen åkte vi till Motala för att hämta Manne efter hockeyskolan (och sååååhäääär många snygga killar finns de där!!)
så idag har vi suttit mycket i bilen, och så lyssnar man på radion - och de är samma gamla låtar hela tiden! lady Gaga till ex, hon är asbra och jag gillar henne jättemycket. Jättebra låtar och stark personlighet, men eftersom att dom spelar sönder låtarna och efter ett tag är dom inte längre bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0