you can't read my pokerface

Den här veckan blir en riktig Johanna och Nicole vecka!

Igår så fick vi reda på att vi skulle ta skolkort igår, då vart de panik! Jag hade ingen aning om vad jag skulle ha på mej, men de ordnade sej ändå, vart jättenöjd med kläderna. Men kortet däremot är jag lite nervös för. Jag fick inte se de. Men nytt för i år var att man skulle ta flera kort, och sitta annorlunda och kolla annorlunda, får väl se hur de blev!
Bilder från idag:






jodå fullt normala!


Linslusar. Ser lite förvånad ut på den sista bilden o de kan bero på att jag, eller eh jag vet inte vad jag gör! Ser iallafall konstigt ut. Tror jag precis hade stallt mej där efter att jag hade fixat kameran;) så nu vet ni.

Tänkte gå ut och gå nu, vakna till lite. För jag vakna för ett tag sen bara. Känner att allt allvar med skolan kommer mer och mer nu, de är nu de gäller. ohh


Kommentarer
Postat av: Anonym

Långhåriga små brudar:)

2010-08-31 19:27:32
Postat av: jooohanna

jääättefina kort nicole :P

2010-08-31 19:33:28
Postat av: Nicole

Ja såklart de är ju vi på dom flesta ;) haha

2010-08-31 19:57:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0