Julafton.

Nu är de dags igen! Känns inte som att de var så länge sen sist, 2010 har gått grymt fort!!

Tjuvstartade med julaftonsstämningen igår då jag hade mini-julafton med mamma & familjen där. Fick jättebra grejer är glad och är galet  nöjd!♥



L i t e av de jag fick; skor, locktång, halsduk, sängkläder, en masa bra att ha grejer & sen en massa annat..
Idag är de dags för nästa jul hos pappa och dom.
 



deras korta och tjocka gran.. haha
Imorse när jag blev väckt så fick jag första julklappen här,  och de var en massa tidningar så att jag inte får tråkigt för de kan ju bli rätt segt ibland..
Sen åkte jag och pappa och julhandlade (bättre sent än aldrig!) När jagkom hem ställde jag mej direkt vid locktången . De tog rätt lång tid men håret blev assnyggt! Den kommer jag köra med mååånga ggr!


Ha en bra dag alla , å glöm inte Kalle Anka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0