Idag har jag varit duktig!

Jätteseg dag. Gick först ut och gick, sen har jag bara segat hela dagen. Jag hatar de! De finns inget som är så tråkigt som att vara rastlös. Usch och fy. Inget mera sånt.
Nu på kvällen så fick jag ett ryck, jag rensade garderoben, vek in och gjorde snyggt & testade kläder. De är galet att jag har såå mycket kläder, fast att de finns så mycket som jag aldrig använder! Vilket jäkla slös. & De finns folk som inte ens har kläder och jag har de i överflöd. De är inte så man tänker men de är ju så de är..

Justja, en till sak gjorde jag.
Jag är en liten mascara-galning kan man ju säga. Jag är en perfektionist. Jag tänker alltid (omedvetet) om hur jag ser ut och hur alla andra ser ut. Vilka kläder folk har, hur de har frisyren, hur de sminkar sej, hur de går osv.. Ni kan ju tänka er. Så är jag noga med hur jag ser ut. Eller alltså så att de blir som jag vill.
Jag vill inte se ut som andra eller vara precis som andra. Jag tycker att de är coolt när folk är egna, och verkligen vågar stå upp för sej själva och vara precis som dom vill.

Haha, dit jag vill komma, jag rensade bort mascaror idag. 5 st rök :(

före



efter



Efter 2 helt osminkade dagar håller jag på att bli galen. Imorgon kommer Becca och Johanna hit så då får jag göra mej i ordning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0