Just nu..

Sitter och planerar inför avslutningen med Becca. Julavslutningen är inte lika viktig som sommaravslutningen (såklart) men de är ju ändå en speciell dag.. Man slutar ju skolan! Men iaf.. De kommer iaf bli kalasbra.

Imorgon är de dags för mej att tänka över lite julklappar. vet ungefär vad jag ska köpa till alla, förutom några bara men jag hittar nog på något bra. Annars hoppas jag att min påhittiga söta mamma kommer med några förslag. ♥ Senare på dagen så kommer mamma och Rickard och hämtar mej. Jag följer med hem, vi hittar nog på något, typ hyr film eller nåt sånt. På söndag ska jag tillbaka till papsen för att äntligen åka till tandis på måndag. Var ju ett jäkla tag sen sist, har fått bokat om en massa. Men nu ska de bli av.

Får se ifall de blir någon skola på måndag eller ifall jag får vara helt ledig. Har inte så många lektioner så de kvittar. De är dessutom en vanlig dag med de vanliga schemat och de kan jag ju vara utan!

Nu orkar jag inte datorn längre, min hjärna går på högvarv typ. Den klarar nog inte av så jäkla många timmar framför datorn när jag är dyngtrött.. Så jag hoppar till tvn istället..
som att de skulle bli bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0