Vilken match!

Blev rätt bråttom förut när vi skulle åka men jag tror att jag fick med mej allt. Har iallafall inte saknat något.
Matchen då.. Vi låg under första och andra perioden med 3-0. Sista perioden hände något och vi gick ut och gjorde vårat absolut bästa. De blev tillslut 4-3 till oss! Helt underbart!
Hur många lag skulle kunna resa sej från botten när alla tror att de är kört?
Vi kan!!

För att vi är bäst och ingenting annat! Bara för grymma.
--
Imorgon ska jag först till tandl, sen tar jag en eller två rundor på stan för nu jäklar måste de hända saker på julklappskanten ;D har inte många kvar men nu är de dags att bl klar.
Efter de tar jag en buss hem och går på de lektioner som jag hinner (om ja orkar :o) sen på kvällen är de föräldramatch - vi mot föräldrarna! kulkul
nu ska jag sätta på nån film som ja kan somna till !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0