Hur gick de igår då?

Jag tänker förstås på de som skulle blitt min skiddebut (vattenskidorna).. ska berätta hur de gick till.

Började med att åka tuben, och jodå de var kul. Har ju gjort de förut, men de gick mycket fortare denna gång, och jag älskar verklien farten! Hatar när folk ska slö köra. Iaf efter att jag åkt så åkte pappa och Johan mycket, och vi fick till och med Elin att åka tuben.
Sen så vart de min tur att få åka skidorna. Men trots att Rickard tipsat mej om hur jag skulle göra, trots att Johan visade hur jag skulle göra, trots att jag försökte få på mej EN jäddra skida, trots att pappa hoppa i och slet och försökte få på mej båda så gick de sådär.

När jag väl fått på mej dom, så kunde jag inte få kontroll över dom, haha.
Försökte få ner dom under vattnet, men då hängde jag med! x] sen när dom var över ytan så gled dom isär och då var jag seriöst helt slut haha, träningstjej som jag är!

Till slut gav faktiskt jag upp.
Jag får väl testa (med förhoppningsvis mer framgång) när Rickard eller nån med mer tålamod är med. hahahaha


nu sitter jag iaf här framför datorn och käkar mina älskade nötter. passar på att äta dom nu när jag är hos pappa eftersom att mamma fortfarande säger att hon inte tål dom..

men jag är ashungrig, & snart äre mat för de luktar gott :D.


gammal bild

Kommentarer
Postat av: Rebec

2010-07-07 11:00:28
Postat av: Bästa?

hahahha sopa! :P jag måste följa med nån gång och få prova men antagligen så kommer de gå likadant för mej ;D haha<3

2010-07-07 11:01:37
Postat av: nn

Haha, jag vill se dej klara de ;) ifall du kan hålla koll på HELA dej haha <3

2010-07-13 20:12:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0