Jag bor på landet eftersom att jag är för populär inne i stan ;)

nej, facebook grupper är inte roliga.
Idag har vi firat Melvin som fyller, så vi väckte honom med fin morgonstämma imorse. Nu är han en stolt en 7åring och behöver inte längre säga 'men jo jag är nästan 7'. Efter de åkte jag till jobbet. Men nu har jag skrivit så många inlägg om hur jobbet har vart så ni vet ju nästan vad jag skriver ändå. Jobb är jobb och de stänger jag av när jag kommer hem (från o med nu . men händer de nåt kul är jag inte sen att skriva de.)
Man tänker ofta på vad man inte har, vad man inte är och vad man inte gör. Jag tror att jag ska börja tänka efter mer och vara glad för de jag faktiskt har och vad jag gör. Alla är olika och man kan inte vara som nån annan. Jag har tur som har just mitt liv!
~ hoppas att denna vecka går minst lika snabbt som den förra , för nu är jag förhoppninsgvis inne på den sista veckan, sen ska jag bara leva livet, träffa folk och bara vara! oh vad skönt, jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0