Måndag 26/7

Vi har nu kommit hem och har gjort oss i ordning, sitter nu å äter äntligen. Vi tänkte gå å fylla på våra busskort nu till imorgon, men jag mitt smart ass har glömt plånboken under sängen. Men jag vet att jag höll i den så de måste vart nån som la den där för att retas. Men nu har vi kollat på busstider, och de går inga bussar som passar oss imorgon så vi får fixa de på nåt annat sätt. Cornelia försöker övertala mej till att vi ska ta tåg till Hberg och sen buss till Åsbro men de verkar krångligt hehe.
Känner mej asseg nu, så de blir väl antagligen att sätta på nån film eller gå å lägga sej. Vi ska upp typ 5.15 imorgon, jippie vad kul! Men imorgon är de sista dagen så nu är de bara att köra. De blir mer socialt på bloggen när jag kommer hem å har sovit en massa. De kommer också bilder då!

Kommentarer
Postat av: Therese

vem skulle retats??

2010-07-26 22:36:05
URL: http://nnnnicolee.blogg.se/
Postat av: Nicole

Inte vet jag.

2010-07-28 10:28:25
URL: http://nnnnicolee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0