allt i ett ,

Börjar bli assugen på att köpa ny mobil nu. Min är inte alls gammal, men nästa gång slår jag till stort haha ;D
Kolla hur de har förrändrats. Fick min mobil oktober 09, kolla hur mycket de mest populära mobilerna har ändrats på ganska kort tid:

  

de var dom här 3 som de stod emellan, och jag valde den nyaste utav dom (den sista), dom kom ut ungefär samtidigt men de flesta rekomenderade den. Den har hållt jättebra, och jag är klantig som tappar den rätt som de är, men den håller . De är väl knappsatsen som krånglar lite, men jag smsar ju rätt bra också så de spelar väl också in..

Jag kommer nog slita lite mer på den eftersom att jag gillar den, men jag har börjat funderat redan nu på vilken mobiler som kanske är lite aktuella x)
     samsung s5230
<-- men jag tror att den är snyggare i svart.


& jag tror att pappa har beställt den här:
   vet ingen som har en sån iaf, än så länge. 

många har Xperian, men då är de antingen eller, den stora är ju verkligen stor & den lilla är asliten. & jag vill vara nånstans där imellan haha.

tur att jag inte behöver tänka på de än på ett tag då, men tiden går & snart äre väl dags ändå. =)
dom här kommer ju vara gamla när jag ska ha ny, för de kommer nya hela tiden med bättre grejer och blabla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0