Nu är jag hemma igen!

Jag vet inte när jag somna inatt, men sent vart de iaf x) de är för varmt för att sova. Jag hatar att sova när de är varmt. De är mycket bättre med kallt för då kan man göra nåt åt de, men när de är för varmt vet man inte vart man ska ta vägen ju..

Här hemma så blåste de mycket mer än i Örebro, nice!
& sen har mamma städat mitt rum också, hhhihi gulligt av henne tycker jag!

och sen har jag börjat komma in på de här med mitt hår igen. Längden är perfa (och kommer bli ännu mera perfa) eftersom att de växer så snabbt, men färgen...? Har ju inte tänkt att göra nåt så länge som de är sommar, för då bleks de ju ändå, men jag är sugen på rött hihi 
lite mera eldrött, de är skitsnyggt tycker jag, men frågan är ju ifall jag skulle passa i de . Men man vet ju aldrig ifall man inte testar . live to win liksom haha ;d
får väl se hur de blir med den saken. för blondare/ljusare tänker jag inte färga, för jag vill inte vara ljus! Jag passar bättre i mörkt, de är mörk jag är.



& sen blev jag erbjuden sommarjobb som jag nog komma att ta . den här sommaren är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0