Regnigt värre

Idag blev de en riktigt lång dag kändes de som! Dessutom var de väldigt varmt, och jag hade nästan inget att göra i början, men sen skulle jag 'städa' överallt där de hade varit. Så jag plockade grenar och löv snacka om att jag fick ont i ryggen av de. När vi skulle börja packa in grejerna i bilen, så kommer Viktor på att han var tvungen att ta ner en till gren. Åååhh , jag som redan var så trött.
Jag satte mej i bilen, småsjöng lite för mej själv hihi.
Men en sak som är bra med de här jobbet (jag är ju mycket för mej själv där) och då hinner man tänka väldigt mycket, och jag har faktiskt lärt mej nya grejer om mej, tex hur stresstålig jag är, hur mycket jag klarar osv..
De här med trädfällning vet jag inte riktigt ifall de är min grej, men jag börjar ju 9an snart, och till jul ska vi söka till gymnasium.
När jag var riktigt liten ville jag bli busschaufför, eller 'busschafför' som jag sa. Jag kommer inte ihåg varför jag ville bli de, men jaja.
Sen när jag blev äldre har de ju ändrats, de ändras ju hela tiden. Men nu när de börjar närma sej för mej, så har jag börjat tänka asmycket på de. Jag är nog rätt kräsen när de gäller jobb eftersom att jag tröttnar så snabbt..
Journalist har jag tänkt mycket på - eftersom att svenska är bland mina bästa ämnen, är rätt bra där.
Men jag skulle inte vilja sitta och bara skriva och så, utan isåfall bli resejournalist ifall de finns nåt som heter de x] men att man reser mycket, eller intervjuar folk vid 'stora' saker (som en reporter). Resa och prata då går de väl inte hitta bättre? haha

Vi får se vad de blir av mej! Jag ska börja kolla runt på programmen (som tyvärr ska ändras lagom till att vi söker) men de kommer nog ordna sej ändå. Har iaf bestämt mej för att försöka satsa mera på vissa ämnen, för jag kan erkänna att jag inte har tyckt att vissa prov vart viktiga, men de är dom ju.. Jag har väldigt bra minne så när jag har läst igenom läsa-på-grejen till provet så tycker jag att jag kan de (och de går alltid bra, fick ju inge IG iaf!)

Nääe, nu ska jag kolla om de är nåt bra på tv. hihi


gammal väldigt snygg bildhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0