Torsdag 8/7 .

Vem var den enda som trodde att Spanien skulle vinna????!
jag
jag skrek när dom gjorde mål (Y) . nu blir de final mellan dom och Holland, men dom kan vinna den också tycker jag.
Idag blir en sån där tråk dag, jag har ingenting att göra idag typ. De är ju inte så kul att städa tycker jag inte. Får väl se vad jag hittar på.
Den här veckan har gått assnabbt, tycker nyss att jag kom hem från pappa haha. Ska dit imorgon tror jag, för att sommarjobba. Jag hoppas att de kommer gå bra :o vad har jag gett mej in på.. x) en man ska inte tacka ja till sånt man är bekväm i? haha mm jo får se vad jag tycker om de.



Igår satt jag & Becca och pratatde om klassen, jag saknar dom faktiskt :o i alla fall en del. Dom som alltid får en glad och skrattar och så, haha ååh. Jag vill inte att skolan ska börja , men jag vill träffa dom iaf.
vart tog vädret vägen ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla ut genom fönstret ;D

2010-08-26 18:05:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0