Walking on water

Imorse när jag vakna, vid kl 6, så var de 22 grader ute. När vi sen är framme på jobbet så är de verkligen jättevarmt. Jag jobbade på, och jag jobbade på jättebra dessutom! Jag stod inte stilla en enda gång och var väldigt duktig. När jag var som mest inne i jobbet så börja de åska, rätt långt ifrån, men de kom närmre och närmre.
Efter ett tag så börja de även regna - och efter de så blixtra de som tusan! Så de var bara att hoppa in i bilen och hoppas på att de skulle gå bort snart så att vi kunde fortsätta.
Första gången så satt vi i bilen typ 20 min, jobbade 1h, sen kom de igen! Snacka om att vädret har humörsvägningar!
Den andra gången så satt vi i bilen ungefär i 1h, men till slut så orka vi inte de längre så vi åkte hem. Jag fick duscha jättevarmt haha så skönt.


Tänk vad skönt de hade vart att suttit sej framför tv:n och kollat lite fotbollsVM. Jag kommer nog älta detta ett tag. De blir alltid så tomt när de slutar för man har vant sej vid att de alltid finns där när man ska kolla.

 





alla bilder är från Expressen ;). nu ska jag nog ta o stänga av datorn för de åskar rejält. Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0