yyou name it

Väntar nu på Cornelia som ska sova här för att sen jobba imorogn --> som ni redan vet. Denna dag gick iaf jättebra, så jag slutar mitt jobb som själv på toppen. Slutet av denna vecka/nästa vecka blir de lite ändringar, och de blir nog inte ens en hel vecka, så de kommer bli askalas. Måånga stunder har jobbet känts hopplöst och värdelöst, men jag är ändå väldigt glad att jag gjorde de, för jag är så jäkla stolt över mej! Visst de är min pappa, men vi försöker att inte stöta på varandra så mycket haha. Gubben på de förra stället sa: 'Nä, de är ju lite knasigt att jobba med sitt barn, för man blir så överbeskyddande och ifall nånting är tungt så säger man ju direkt Nej men du ska jag hjälpa dej, hahah' pappa: nääe, jag är nog tvärtom. Jag säger åt henne att göra de och de och de, sen får hon fixa de på sitt sätt .

Haha, ni förstår?
Jag är bortskämd och rätt van vid att få hjälp, men jag är ändå ganska självständig eftersom att många ändå säger såhär. Jag tycker de är bra med sommarjobb för man får ta mera ansvar än vad man kanske gör vanligtvis, och man lär sej ändå mycket.

Imorgon är vi 2 och kan hjälpas åt. Vi båda är rätt ambitiösa och får mycket gjort så jag tror inte att de är nåt dåligt alls. Vi ska köra fullt ut, de kommer gå bra.

Nu ska jag möta henne, haha . hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0