Allt i ett

Lite om veckan:
torsdag: åkte på "lägerskola" eller vad dom kallade det, med klassen. Vi hade hur kul som helst. Vi stekte i solen, spela fotboll, sjöng, bada och massa annat kul .*3/4 gge så blev jag iputtad i vattnet! & vid ett tillfälle så skulle en putta ner Becca och mig , problemet var bara att min handduk föjde med ner så den vart ju rätt så blöt om man säger så.....
På kvällen var det meningen att vi skulle gå Snöret i år igen (igenom skogen som vi gjorde i 7an) men jag vet inte vad som hände , haaha? Vi kolla på 3 filmer ~ då somna jag för de var ur tåkiga ;p så jag somna först och vakna sist på frdagen .
fredag: vi städade & sen åkte vi hem. Jag åkte först hem till Becca , åt pizza och stekte B-) sen åkte vi till skolan och hade sista lektionen EV , så vi passa på att bada igen . Sen åkte jag hem .

idag: jag har legat på studsmattan hela dagen - och i morse så var det väldigt mulet , så jag smörjde aldrig in mig. fan så klantigt! har bränt mig på axlarna + låren! smart Nicole ;P
Härlig natt jag har att se fram emot . Nu är det inte länge kvar i skolan. Jag fattar seriöst inte hur det kan ha gått så fort :o snart är de vi som ska söka till gymnasium & allt de där :] men denna vecka kommer bli riktigt bra .



älskar vädret även om jag måste vara inne ett tag nu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0