Man är inte bättre än vad man gör sej.

Sunedagen idag. Inte så svårt att gissa vårat tema efter att ha sett några bilder ;)



Bilderna bjuder vi verkligen på. Vi var iaf färgglada. Kan säga att dom flesta fick en wow-chock när dom såg mina knall-orangea tights hahaa. Vi körde en massa lekar och sånt, och vilken klass ägde ut precis alla klassen i hela skolan? joo såklart min! snart är vi 9b . guu vad ovant. men innan det ska jag ha en asasbra sommar! jag har bestämt mej för att jag ska inte bara ska sitta hemma och ströa runt utan jag ska ut och vara med kompisar och ha roligt . den här sommaren ska bli en av de bästa! imorgon är det skolavslutning! det är två saker jag ser fram emot och det är att ta på mej kläderna och sen att få sommarlovet , men om nån månad eller så , kommer man nog sakna folket :]

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt snygga ;D

2010-06-18 13:41:04
Postat av: Anonym

riktigt snygga ;D

2010-06-18 13:41:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0