Vad jag älskar de här vädret!

Har precis kommit hem från träningen, oh vilken hårdträning inte! Från början var vi 5 st, sen när Emelie kom blev de en till haha. bra jobbat tjejer! men de är ju många som har semester så man kan väl inte direkt tvinga nån till att träna, men aah jag älskar det.

nu kommer bilder från när jag och Becca filura




& idag fick vi för oss att vi skulle baka, så vi gjorde brownies xd de var faktiskt första gången som jag åt nåt onyttigt på min nyttighetsvecka. Men de som är sjukt skrämmande är att jag som är den eviga godisråttan inte ens är sugen. känner inget sug efter att få trycka i mej äckelpäckel-godis! good för me.



+



=


hihi.

sen när vi kom hem till Becca så fortsatte vi att äta ..



vilket matinlägg de blev , men slår vad om att ni blev litelite sugna va? ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0