Hemma igen.

Har verkligen haft de bra hos min lilla faster de här dagarna :) igår när jag kom dit så åkte vi direkt och såg Sex and the city på bio , sen hem o åt massa. hade typ världens största/skönaste säng för mig själv så skönt! :D
Imorse vaknade jag kl 6 av att faster kom o sa att hon skulle göra i ordning frulle o att jag skulle börja vakna. hörde att dom ropa ett par ggr men jag låg kvar till 9 . :o kan ju inte gå upp 6 på en lördag . ;)
men iaf vi åkte in till Etuna, o hon började med att göra behandlingar i ansiktet på mej . massa rengörande grejer så nu är jag skit fräsch i hyn och helt fri från massa dåligt :D . hon färgade bryn/fransar och gjorde massage snacka om att jag har lyx :D
har alltid lika kul med henne :) sen åkte vi till Tuna park där vi shoppa. blev inte så mycket köpt, men lite iaf : kjol, linne o skärp :):) nu ska jag fika lite och slänga mig framför tvn :) hoppas inte att jag blir sjuk nu för jag är asrött och fryser hela tiden :s men tror bara att de är för att jag sovit lite . får iaf hoppas de :)
Sen hoppas jag att matteprovet gick hyfsat bra också. (Y)
byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0