Jag är tillbaka . ;)

Har inte blivit så mycket skirvet här nu i ett par dagar, har knappt suttit vid datorn de har vart fullt upp hela tiden.
Ligger lite efter, men lovar att de kommer bilder från Min födelsedag (haha, aslänge sen ju!) + konfirmationen.
Och snart är det Sunedagen och vi har temat färgglada. Och vems ide´ var det, jo för det var min! :D jag kommer vara skitsnygg host****

imorn = klassikerdag, de blir att cykla några mil då :D skitkul ! inte.

*
& världens bästa mamma fyller imorgon också! hihihi


Kommentarer
Postat av: Pauline

Grattis till konfan, hade ingen aning om när det var, Så jag hann inte skicka någonting, förlåt. Hoppas allt är bra kramis

2010-05-26 07:28:20
Postat av: Nicole

tack! :) hehe okej, men de är lungt :) allt är bra , hoppas de är bra med dig med <3 kram

2010-05-26 16:48:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0