En kort och onödig dag i skolan.

Har varit hemma i lite mer än en timme, så vi kan säga att jag åkte till skolan för att ha bilogi. Snacka om onödigt! Kunde ju lika gärna ha stannat hemma men jaja.
Nu har jag och Rickard städat, jag älskar vårat hus! De är liksom stor och ljust och fint . Haha . Men lite tokigt att de inte ligger i stan för då hade jag inte tvekat en sekund på att ta de när jag blir stor. Men jag vill inte bo utanför då tror jag. Jaja, nu bor jag här iaf och jag gillar de!

Nu ska vi fika, (de sa vi för en halvtimme sen men de blev en massa som kom emellan) Skulle kolla busstiderna men de blir att man kollar lite annat också ;p

Sen ska jag ta en buss in till stan och träffa Becca! Idag var de hennes tur att ha jour så hon slutar 2. Så runt då åker jag in. Äntligen är de helg och man kan äntligen ta de lite lugnt! Men imorgon har vi match så då får jag springa av mej och psyka runt ;)



ha en brrrra fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0