Just throw your cares away.

Äntligen fredag!

Kemiprovet imorse gick nog bra hoppas jag. Glömde en del, blandade ihop och ändrade en massa men jag tror jag fick ordning på de. G iallafall.
Vi hade SO i ungefär en timme, började med Världskrigen, kul. Kommer bli världens prooov på de sen! (inget arbete, glaaad!) Sen gick vi till aulan för att kolla på någon teater, och den var rörig. De tog ett tag innan man förstod, men så värst bra var den inte.

Vi hade lite snöbollskrig efter skolan, och utan vantar var mina händer iskalla såklart. Klantigt men vet inte vart jag har gjort av dom.

Nu är de helg och imorgon ska de spelas DM! Hoppas vi kör bra imorgon så vi kommer till finalen i år igen. (Och vinner som förra året!) Men de går bra ifall vi spelar vårat spel :)

Nu är de konsthistoria och matte som ska pluggas. Prov nästa vecka. Matten är jag osäker på så, men de får ordna sej på nåt sätt.

Nu kommer bilder från igår





vi plugga..o..plugga..o..plugga..o..












nu är jag lite barnvakt här, och senare måste jag packa både till pappa och för DM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0