Nu har jag bestämt mej

för att inte sitta hemma och tråka och bara glo in i väggen. Nej fan nu ska jag ut!

Började med idag - vi åkte in till Örebro. Dagen började tidigt. Gick upp runt 7, sen åkte vi till hospitalet i Örebro, sen vidare till Marieberg. Blev inte mycket köpt jag tycker inte att dom har så mycket nu längre "/ men de blev iallfall en tröja och en gröööön halsduk, stoooor halsdukstönt är jag! :)

Imorgon ska jag spendera dagen med bästaavän. ; åker dit typ runt 10, sen ska vi väl hitta på en massa skööj, men vi måste också ner på stan för att fixa en punkt på SO:n till VG-MVG uppgifter. Tur att jag har henne.♥
Ska försöka ta lite bilder.







lite gamla bilder på oss (som de kommer ofta in här :o) men de är nice.



5 dagar kvar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0