Domarnas favorit.

Match idag, mot Hovsta/Lillån. När vi kör mot dom och Kumla så är det alltid så jämnt! Vi är så jämna och allt man gör räknas verkligen. Men det gick bra i allafall ~ 2-0 till oss efter mycket kämpande! Det var tufft men vi klarade det. Så vi har vunnit alla våra matcher hittills (men ska kanske säga att vi bara har kört 2 haha) men förhoppningsvis så fortsätter det så.

Jag har varit helt slut enda sen jag kom hem. Har bara suttit i soffan typ och tiden bara flyger iväg haha. Nä men egentligen så har jag ju en massa skolgrejer att göra men är man trött tänker man inte klart ändå. Men får nog dra fram lite av det senare.

& nu kom jag också på att jag är sjuuuukt godissugen. Så de blir väl en sväng till Ica sen . Bra att det är så nära för långt orkar jag fasen inte gå nu ! slöis är jag men de får man vara ibland .

och medan jag kommer ihåg , helt fel i Idol igår. Minnnnnah skulle ju inte ha åkt ut :( Andreas kan åka, Linda kan åka, Alice kan åka, Elin är sådär. Men Daniel , Olle och de andra är ju klockrena ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0