Höstlov!

Underbart!


Våran idrottslärare tyckte att vi var så dåliga på att komma på uppvärmingar så vi fick som läxa att enskilt skriva/rita/förklara 3 st olika övningar. Så här såg min ut:



mina gubbar är nog de snyggaste ja sett! + att jag kommer bli känd för min snygga handstil. Haha, nä men ärligt vad snyggt jag skriver.


Sen fick jag veta betyget på min undersökning om sjön (som jag tjatade om så mycket på bloggen) idag. Blev ett fint VG på den! Vart så sjuuuukt glad! Trodde att jag skulle få G eftersom att jag hade en dålig sjö och bara kunde satsa på de,
men min tur är fortfarande med mej!



Imorgon ska jag och Becca döma, efter de får vi se ifall vi träffar Johanna. Jag och Johääänna hade tänkt övertala Becca att se en skräckis (vi vet att hon inte vill) men de spelar ingen roll hon är nerröstad.




Så glömmer vi inte att rösta på Minnah och Olle ikväll i Idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0