ohhhnej

När jag äntligen kom hem ifrån skolan så somnade jag typ direkt. Skönt att veckorna går så fort för nu är det snart helg igen trots att det var det nyss . Men just nu så längtar jag inte speciellt mycket efter helgen..eller lördag..
Det är ju då jag och Becca ska döma innebandytjejer, men då ringde ledaren vihade på kursen ~ och han kommer dit för att starta igång oss, kolla och ge tips osv. Jag kommer vara stel och inte kunna göra nåt säkert? Oh herregud jag vet inte vad jag har gett mej in på . Men jaja det är väl bara att göra ;s
Får ju iallafall läsa regelboken nu , Och göra provet också .

Becca har börjat lyssna på julmusik , så nu är de snart jul ! / och snö









blir faktiskt lite glad när jag ser dom här :)
 
Nu är de bara de sista kvar på sjöundersökningen & som vanligt är det väl det som tar längst tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0