Öppet hus.

Idag så åkte jag till Alle´ på öppet hus (gymnasieskola) med Becca och Johanna. Vi kollade runt på de olika programmen, men mest natur och samhäll. Jag är mest sugen på att gå Samhäll, men då är de ju 3 olika program då dom håller på att ändrar. Så de finns
•humanistisk •ekonomisk •samhäll (vanlig typ?) Eftersom att dom fortfarande håller på att göra om, så kunde dom inte säga så mycket. Men jag kommer ju få veta mera sen när vi pratar om de i skolan.
Nu så ska vi snart ner på stan och fika, och sen kolla lite på stan. Förresten, jag har asont i revbenen/lungorna/hjärtat jag har ingen aning om vad de är! Har ont när jag ska sätta mej, böja mej eller skrattar. Kanske de är träningsverk men de skulle jag väl känna igen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0