Var växer myrstackarna ?

Jag blir ju helt knäpp av att göra sjöundersökningen ;D.
Men nu har jag i allfall hunnit en lång bit på vägen, med mycket hjälp tack vare min snälla lillebror hehe. Han kan mera om sånt här än mej. Men nu är de dags för mej att göra något annat innan jag blir helt galen.

Imorse hade jag ångest för att åka till praon, då de visade sej att Becca hade feber igår/idag. Så de innbar ju att jag var tvungen att gå dit själv. Ville det inte egentligen, och försökte med de mesta; huvudverk.. feber.. Men de hjälpte inte men jag är glad för att jag gick dit ändå! Det var en av de bästa dagarna! det hände mycket roligt och jag hade inte långtråkigt många ggr .

Eftersom att jag jobbat på så bra idag (tror jag dom mena?) så fick jag sluta 1 ½ timme tidigare. Snällt! Och Kalle tjatar om sin tårta som han tycker att vi ska bjuda på, på fredag då vi slutar. Kanske vi skulle kunna ta å göra? Vi får se.. Gick i allfall världens tjohej promenad medan jag väntade på bussen. Sen hem och då prata jag en massa med min Tok-Frida. Du är helt galen tjejen, men finns alltid här♥



Och imorgon är det en stor dag, Miranda fyller 3 år!



(bilden är tagen för länge sen.)
Men det firas i allfall med en dag på badhuset, wiho.. hehe.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Det är inte så tokigt med en lillebror va ? <3

2010-10-14 14:52:59
Postat av: Nicole

Jo när han är jobbig , men han har sina stunder :)

2010-10-14 15:06:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0