En träningsvärk som heter duga.

Tog mej upp från soffan och halv 8 hos mej (haha, som jag och mamma har väntat xd) .
Är sjukt trött och hela dagen har gått i ett..
Började med orientering på idrotten, jag som vanligtvis alltid brukar tycka att de är tråkigt, tog de lite seriösare idag och de gick väldigt bra. Så nu får jag fortsätta så.
Sen efter skolan hem ~ byta om för träning. Där ni!! Först uppvärmning i spåret, helt okej. Sen efter lite knäövningar är de dags för nästa grej; Intervaller. Springa 2min vila 1min · 5. Kanske inte låter så mycket, men jag har bra kondition så tro mej, de var jobbigt ;p
Vi var 5 tjejer som träna från början, men under intervallerna så fick fler och fler ont och till slut var de bara jag och Amanda kvar. Trodde flera ggr att jag skulle svimma, men envisheten tog över(y)

21 så börjar de en film som jag tänker se, men kommer vara lite borta imorgon då. Den slutar 11 och jag är redan trött nu.. Får väl se om jag somnar och missar slutet men de vore väl onödigt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken kanal?

2010-09-07 19:49:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0