Fredag 9/10

Idag så stod jag och sålde med klassen igen. Vi var dom som hade de första passet så de var väl lite segt, men nu har vi mjukstartat för dom andra så dom får ragga upp lite folk och köra med dom. När jag kom hem så hade mamma och Rickard bytt säng + garderob, så alla mina kläder (de är inte lite!!) låg i fåtöljen. Efter några timmar när jag trodde att jag var klar med kläderna så såg jag att de låg mera vid sidan av, så de var bara att sätta igång och plocka!

Nu har jag sett Idol och nu börjar nästa stora grej, bakning. Som om jag inte var nog trött hehe. Men de är bara att ta tag i de också. Imorgon så ska jag döma tjejer i fotboll tillsammans med Becca, blir nog kul men inte så kul ifall jag tappar rösten. Men de ordnar sej :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0