Full fart

Hej å hå. Efter skolan så gick jag, becca och Johanna runt för att fixa praoplats (jag och Becca ville vara på Hotellet, men varje gång vi ska prata med syo:n så är hon aldrig där!) de var som inget jag fastnade för, ska försöka inne i Örebro sen. Jag och Johanna tänkte de, så sover vi i lägenheten. Får se om Becca faller för grupptrycket eller inte, haha.
   När jag hade varit hemma en stund så kom jag på att jag hade massor att göra.. Fick börja med att duscha iskallt, och sen vidare till packningen. Jag har kommit på att jag är grym i stressiga situationer, jag blir dubbelt så effektiv och gör massa saker samtidigt. De är liksom superwomen och jag haha.
   Lite bilder fårn mej och Johanna i datasalen idag:







och såklart ska den här damen med också



helgen kommer bli jättebra!! men nu måste jag packa.


Kommentarer
Postat av: mamsen

Snygg tröja du har ;)

2010-09-17 18:27:06
Postat av: Nicole

japp dom är ju mina ;)

2010-09-19 20:07:15
Postat av: Nicole

den***

2010-09-19 20:07:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0