Lördag 25/9.

SKrev i något inlägg för ett tag sen att vi skulle skriva en bokrecension till nu på fredag. Jag kom igång att läsa den lite senare än vad som egentligen skulle ha varit bra - eftersom att jag på drygt en vecka skulle läsa 500 sidor. Jag gör så mycket annat i veckorna så trodde inte att jag skulle hinna. De är ju så olikt mej att jag skulle ta den största och tjockaste boken bara för att se de som en utmaning (och för att jag och Oskar skulle tävla om vem som skulle läsa ut den först.)
Men de behöver jag nog inte oroa mej för - igår så var Oskar på s40, och hemma igår så läste jag ut den!
Så nu kan jag börja med att skriva, och då har jag en vecka på mej att göra en jättebra recension så ska jag ha ett bra betyg också!


Läs den, den är jättebra :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0