Nu är de äntligen gjort

Och aldrig mer säger jag bara!!

De började med att vi knappt hittade sjön, men efter lite letande så.. Vi började på en gång och tog vatten och fångade djur och massa sånt där trams.
Sen skulle vi leta på inloppet, fick gå till ena sidan av sjön, och de tog tid! På andra sidan stod några golfnördar och skrek, och så hittade vi golfbollar där vi var, snacka om att skjuta snett!

På den sidan var de massa gyttja och lera, och vi hade lånade ett par gummistövlar (haha) av Cajas mamma, och dom var i storlek 38-39 = vääääääldigt stora! När vi gick där höll jag på att slita foten ur dom.. Inte så lyckat kanske.
När vi kom tillbaka var de bara att ta nästa flaska och gå till den andra sidan för att leta på utloppet.
Vi fick gå jättelångt, sen bland all vass så hittade vi en igenväxt brygga som vi fick lov att gå på för att få tag på vattnet. Som sagt, väldigt mycket vass så vi fick ta tag med allt vi hade för att få bort allting och samtidigt komma framåt och kunna ta vattentesterna.

De var jättejobbigt att gå där, jag tror inte att folk har varit där på 'några' år. De var igenväxt och jätesvårt att sej fram. Vet inte hur många ggr jag sa 'JAG TROR ATT JAG SITTER FAST CAJSA!!!!!!!'

Men nu är de iallafall gjort och de är jag så glad för.
Ikväll ska vi kanske montera upp den nya sängen :D. kanske kan fixa lite bilder på de.

Sen på vägen hem så övningkörde jag.. De gick väl okej, men de är nog bra att jag börjar i tid. Till slut så kom de en lastbil till min räddning hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0