Nyttighetsvecka igen.

De gick ju så bra förra gången så jag testar igen. Inget godis men framför allt ingen cola och sen ut och gå lite varje dag. Men under de dagar jag har träning eller match så blir de ju 'träning ändå'. Jag vet att de är många som undrar varför, men jag ska bara hålla mej borta från sånt och sen vara lite mer hälsosam hehe.

Nu har jag köpt



så jag och mamma kommer (läs mamma) ha fullt upp att färga sen, fast hon inte vill , men hon är så snäll som gör de ändå :)♥
Becca ska också färga idag så vi kommer nyfärgade och fräscha till skolan imorn!

Snart börjar halv 8, och sen är de Biggest Looser Sverige (tror jag) . De är så kul att kolla på såna där program tycker jag. Men kommer nog dissa de där tjofräset med Anna Anka hahah.


Kommentarer
Postat av: mamsen

då kanske man kan få lite massage då ;)

2010-09-15 11:07:52
Postat av: Nicole

hehe de blev inte så va

2010-09-15 17:04:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0