Slappdag .

Efter träningen igår så mådde jag inge vidare alls haha. Jag och Sandra stod och vänta på mamma som var på ett möte som typ aldrig blev klart. Jag hade sjuk migrän och tyckte att de var jättejobbigt, jag hade fläckar på ögonen och såg inte hela ansikten och kunde inte läsa på papper. Men som vanligt så övertygade jag mej själv att bara vara lugn. De höll jag. De var världens regnväder så mamma körde lugnt och jag mådde bara mer och mer illa. När vi hade släppt av Sandra så var de bara att åka hem och jag slängde mej på sängen direkt, och jag hittade inte mina migräntabletter. Smart Nicole att inte ha koll på grejerna när du behöver dom ;).
   Imorse så hade jag fortfarande tryck fär ögonen och var jättetrött, så jag stannade hemma en dag till. Lite olikt mej faktiskt. Hatar att vara hemma för att jag är sjuk. De är de tråkigaste som finns typ. Och nu när mamma är på sin skola så är jag själv hemma, så då är de bara att sysselsätta sej själv.
   Så idag har jag typ bara kollat tv och pluggat! Man slopper ju tyvärr inte undan..
   Imorgon så har vi matteprov, och jag ska ha spanska glosor + 2 SO grejer till på fredag . Imorgon ska även jag och Becca försöka fixa en prao - bättre försent än aldrig!



gammal fin bild på mina saknade tjejer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0