Uppe med tuppen.

Nu har jag varit vaken i en halvtimme typ, och när jag blev klar med allt så kom jag på att vi fått koden till skolkorten så att man kan kolla, så de var jag tvungen att göra! Kan inte kopiera rakt av men ska försöka fixa in den här. På gruppbilden vart de jättebra (de lilla som jag såg) och enskilda vet jag inte riktigt. Man ser när håret slutar och då ser de ju inte så långt ut :( men de vart nog okej får ju se sen när de kommer hem..
  Nu ska jag göra i ordning en massa sen drar jag mej iväg till skolan. Har ju bara 3 lektioner idag. Just nu så känns de jättebra i skolan, jag har koll på allt och ligger inte efter i nåt. De kanske är dags att börja växa upp nu hehe. Hoppas bara att de fortsätter så att de inte blir knasigt nu när de är sista året..
  I alla fall, efter skolan så ska jag, Becca och Johanna ta bussen in till Örebro! Shoppa och lite sånt. Sen ska vi sova i lägenheten, och imorgon så börjar domarutbildningen (den är på söndag också). på måndag är vi lediga!!


härlig avslutninsgbild på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0