April april, uhh va kul..

Alla överdriver så galet ju, haha. ''Du har inga skor'' april april. Att vi inte har vissa lektioner, april april. ''Ditt skosnöre är uppe'' april april. ''Franska ska bli ett obligatoriskt ämne i skolan'' April april.

Fast det sista tror jag inte att Becca fattade?, hon sa bara nejmen Usch. Hhaha (a)

På so:n ska vi göra ett arbete om andra livsåskådningar, och jag har nåt om en massa andar. Skitkul ;). Men har inte hittat bra info tills nu, men nu kan jag komma nån vart iallafall.
Annars sitter jag och trackar Becca på facebook och så mobbar vi Fjanton lite också. Resten av alla människor har stuckit iväg, men det låter som att alla skulle kunna vara här (y) högljudda eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0