Det var det lovet....

Men jag har gjort det absolut bästa av mitt lov, kunde inte ha gjort det så mycket bättre!
Sista dagen idag då var vi i Kristinehamn, staden där alla har hundar och jättehärlig dialekt. Måste vara sjukt kul att ha en dialekt, det är grymt tråkigt att man inte har det! Vi kanske har nån tråkig, men ingen speciell.. Tråkigt. Kul att alla säger att närkingar gnäller, eller uttalar ''i'' för mycket. Jaja det får bli i nästa liv.

Nu ska jag kolla film och vänta på att duschen blir ledig.
Imorgon blir det Örebro/Marieberg en snabbis. Köpte en avslutningsklänning i S men den var ju för stor på nåt konstigt vänster så den får lämnas tillbaka så får jag beställa den istället!
Förresten så får vi se hur det blir med håret, jag har ny planer nu!


jesse j, price tag , på hjärnan
Spooooooola fram, jobbig början hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0