Första april.

Den jobbiga dagen har kommit! När folk bara ska luras osv. Inte kul för mej som är lite lättlurad. Man tror att jag ska lära mej, men det gör jag inte. Får försöka hålla tillbaka lite så jag inte gör bort mej totalt.

Nu sitter jag och äter frukost♥ de finns inget bättre än det. Men jag blir inte lika glad när jag kollar ut, för där är det väldigt grått tycker jag. Men det hinner kanske fixa till sej under dagen.

Skönt med kortis-dag i skolan idag. Men sen blir det att vänta på bussen som vanligt i någon timme, men det är ju standaaarden. Men vi får se vad jag hittar på!

Nu ska jag platta håret och göra det sista! Så galet skönt med fredag och snart helg!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0