Hemma från huvudstaden.

Haha fint inlägg henkepenke har gjort ser jag.. <3
Men som han skrev - jag har shoppat för fullt! Har haft så jäkla kul! Vi har hunnit med mycket, men tiden går fort när man har roligt. När vi kom dit igår så börjde vi med att ta t-banan till hotellet, sen gick vi därifrån till stan för att börja shoppingen. Började 11 och slutade 5-6 nån gång. 7 timmar av shopping hde gjort Becca galen. Men det gjorde inte oss nånting, haha. Helt underbart att springa runt och kolla på det man vill. Ingen direkt tid att passa och inget stress utan bara massa sköj.

Lite av det jag köpte. Har jättefin kamerablixt, eller hur?
Nej fyfan, och det blir bara mörkt utan den så det fick bli såhär! Bättre bilder kanske kommer sen. Iallafall:
*En svart tröja.
*En grå tjockiströja.
*Längre tröja/tunika ('det' blåa haha)
*Turkosa bh/trosor
*Fick skor också av mamsen. + det här  läpsylet som ser ut som en colaflaska? Haha luktar cola gör det också. Mamma tyckte att det var klockrent så det fick jag också. Haha söt mamma <3
På kvällen gick vi och såg musikalen . Riktigt bra faktiskt. Trodde att den skulle vara stel och allvarlig men det var jätteroligt och man fick skratta en massa. Vägen dit var inte det lättaste hahah. Minuterna gick neråt och vi visste inte riktigt vart vi skulle. Vi tog för lång tid på oss att göra oss i ordning, så tiden blev knapp. Men i hööööga skor fick vi ta oss en runda upp och ner för gator, men 2 minuter innan det började så var vi på plats! Vi hade platser i mitten så alla fick ställa sej för oss.. ja men varför inte? ;)


Idag så sprang vi mera på stan. Vi fikade också, sen drog vi ner och skulle köpa en dricka innan tåget skulle gå. Vi gick in på nåt ställe och när vi skulle betala sa jag nåt till mamma, och hon i kassan frågade mej; ''kallade du henne för mamma''?
Blev lite förvånad och svarde ja. Såhär såg den människan ut :O:O:O!!
Sen sa hon att hon kunde ha tagit leg på mamma ! HAHAH vad jag skrattade! Hon tyckte att vi såg jämnlika ut. Mamma blev så stolt eftersom att hon blir 35 snart. Men kul var det!

''Kändisar'' vi har sett;
                                      
Rolf Lassgård.   Tanten som hade barnprgram vetni?  och..    Kissie. Fyfan säger jag haha. Vilken snygging

NU ska jag leta efter en tröja som Becca säger att jag har (men jag tror henne inte haha?) Det är bara att leta reda på den. Sen ska jag lägga mej med en massa läxor! 2 uppsatser som ska vara inne på fredag. Imorgon ska jag träffa Henke eftersom att det är lite fira-dag då. Tisdag och onsdag blir hårda pluggningsdagar men torsdag går bort eftersom att det är innebandy avslutning då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0