Onsdag den 13e!

Det är riktigt värdelöst att vakna innan mobilen ringer. Det hände imorse, och inte lite heller, utan en hel jäkla halvtimme! Då kunde jag inte somna om och det söög.
Iallafall så träffade jag en nyvaken Henrik när jag gick av bussen. Han hade försovit sej, inte så förvånad! Men eftersom att vi inte träffats på länge var det trevligt, även om det bara var i 10 sek haha. Hade lite bråttom för vi skulle ha eng nationella; uppsats.
Skrev om min moster där <3



Vi dansade på idrotten , och det var skitkul! A-klassen tyckte att vi dansade jättefint......
Hela dagen har jag skrattat massor och jag känner att det är inte bra när man har galen träningsvärk!
Nu ska jag göra det allra sista på fysiken och börja på SO:n. Bort med det ena och fram med det andra.
Lite härligt det ska bli med lov?


Kommentarer
Postat av: Pauline

nä men! :O söt du är, hoppas att du inte skrev om min skateboard åkning...

2011-04-13 17:32:56
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha visst är jag ;D

Nejdå jag skulle ta fram det bästa från dej hahah.. ;)

2011-04-13 17:53:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0