Skärtorsdag/Lååångfredag.

Tar båda dagarna lite kort nu när jag inte har bloggat.
Igår

Vaknade hyfsat sent trots mycket tjat. Var egentligen bestämt att jag skulle åka tidigt till Henrik men det blev inte så. Hamnade istället i Linköping.. Men efter att ha varit både här och där så blev slutplatsen äntligen hos han, och då var klockan lite mer än vad det var tänkt (haha.) Efter mycket hoppande på studsmattan med lillebebisen osv så satt vi uppe och kollade på ''Hjälp''. Haha vilket program.. Glömde även min mobil när jag åkte hemifrån, smart eller? Många skulle inte tro det men det gjorde jag.. Och har faktiskt inte saknat den så mycket.

Idag

Så vaknade jag kl7!!!! Men tänkte att jag inte skulle väcka han utan lät han sova, så i 4h låg jag och lyssnade på när han andades.. Men efter 11 så vaknade han iallafall och då blev det roligare.
Hoppade studsmatta igen med hans bror och så var vi ute och gick. Jag kunde välja mellan den korta eller den långa rundan. Valde såklart den långa. Men jag insåg ganska snart att det var inte smart när det var som varmast på dagen.
Men man ska inte klaga, uuuuunderbart väder!♥ och bra sällskap också såklart!

 

Imorgon är det påskafton, och förmodligen får jag besök av mina sötnosar Rebecca och Johanna!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0