Therese-dagen.

Mamma har namnsdag idag och som present fick hon skjutsa upp mej och Becca upp till Örebro! Hade jätteroligt där iallafall, köpte olja för solning, ny svart ögonskugga och sen en tröja. Lämnade också tillbaka min klänning, så mamma beställer en i XS imorgon. Min mamma är bäst!♥

Imorgon har vi en lektion - teknik, sen har vi nåt tema för att det är ''Bokens dag'' eller nåt sånt, och så slutar vi 14 eftersom att det är marknad....
Efter det åker jag vidare till Mariedamm och kollar Henkes första seriematch (tror jag det var? Nåt sånt iallafall).
På torsdag ska vi ta knas-kort och på fredag är det kortdag och en vecka kvar tills jag fyller!
Räknar man veckorna som är kvar så är det ungefär 2 hela veckor kvar. Sen är det teman, ledigt och Stockholmsresor/andra resor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0